Specjalna konstrukcja ramy pośredniej oraz skrzyni samowyładowczej produktu umożliwia rozładunek w trzech kierunkach (do tyłu i na boki). Projekt wywrotki zapewnia dużą wytrzymałość i odporność na uszkodzenia, a wykonanie z wysokiej jakości materiałów pozwala na utrzymanie dobrej jakości produktu przez długi czas eksploatacji, również w trudnych warunkach.

Charakterystyka produktu :

  • Rama pośrednia stalowa cynkowana ogniowo.

  • Skrzynia ładunkowa w standardzie piaskowana i malowana proszkowo lub cynkowana z podłogą w wersji cynkowanej lub aluminiowej.

  • Siłownik wielostopniowy umożliwiający duży kąt wywrotu z automatycznym ogranicznikiem.

  • Burty stalowe malowane proszkowo lub aluminiowe anodowane.

  • Na przedniej burcie siatka chroniąca kabinę kierowcy.

  • Burta tylna uchylna w osi górnej i dolnej z możliwością automatycznego lub manualnego otwierania

  • Burty boczne otwierane tradycyjnie w dół lub podobnie jak burta tylna w osi górnej lub dolnej

  • Sterowanie elektryczne za pomocą pilota montowanego na przewodzie, umożliwiające kontrolę
    w czasie rozładunku

  • Zasilanie w zależności od DMC pojazdu: elektryczne z POWER PACK lub z PTO.

Wyposażenie :

  • Plandeka zwijana na rolce do zabezpieczenia ładunku podczas transportu

  • Plandeka ze stelażem z możliwością łatwego
    i szybkiego demontażu

  • Wysuwana drabinka, montowana pod podłogą

  • Dobrej jakości skrzynka narzędziowa

  • Zawór powolnego opuszczania, zapobiegający niekontrolowanemu opadaniu wywrotki

  • Uchwyty podłogowe

  • Osłony lamp tylnych z siatki cynkowanej

W zależności od przeznaczenia wywrotki mogą być wykonane w kilku wariantach:

  • Nadstawki z siatki o dowolnych wymiarach i wyposażeniu do zbiórki odpadów

  • Przegrody poprzeczne do przewozu np. węgla

  • Skrzynie narzędziowe montowane za kabiną pojazdu

  • HDS do szybkiego załadunku i rozładunku towaru na paletach

  • Burta dzielona

Kategorie: Oferta