
Specjalna konstrukcja ramy pośredniej oraz skrzyni samowyładowczej produktu umożliwia rozładunek w trzech kierunkach (do tyłu i na boki). Projekt wywrotki zapewnia dużą wytrzymałość i odporność na uszkodzenia, a wykonanie z wysokiej jakości materiałów pozwala na utrzymanie dobrej jakości produktu przez długi czas eksploatacji, również w trudnych warunkach.
Charakterystyka produktu :
Rama pośrednia stalowa cynkowana ogniowo.
Skrzynia ładunkowa w standardzie piaskowana i malowana proszkowo lub cynkowana z podłogą w wersji cynkowanej lub aluminiowej.
Siłownik wielostopniowy umożliwiający duży kąt wywrotu z automatycznym ogranicznikiem.
Burty stalowe malowane proszkowo lub aluminiowe anodowane.
Na przedniej burcie siatka chroniąca kabinę kierowcy.
Burta tylna uchylna w osi górnej i dolnej z możliwością automatycznego lub manualnego otwierania
Burty boczne otwierane tradycyjnie w dół lub podobnie jak burta tylna w osi górnej lub dolnej
Sterowanie elektryczne za pomocą pilota montowanego na przewodzie, umożliwiające kontrolę
w czasie rozładunkuZasilanie w zależności od DMC pojazdu: elektryczne z POWER PACK lub z PTO.



Wyposażenie :
Plandeka zwijana na rolce do zabezpieczenia ładunku podczas transportu
Plandeka ze stelażem z możliwością łatwego
i szybkiego demontażuWysuwana drabinka, montowana pod podłogą
Dobrej jakości skrzynka narzędziowa
Zawór powolnego opuszczania, zapobiegający niekontrolowanemu opadaniu wywrotki
Uchwyty podłogowe
Osłony lamp tylnych z siatki cynkowanej
W zależności od przeznaczenia wywrotki mogą być wykonane w kilku wariantach:
Nadstawki z siatki o dowolnych wymiarach i wyposażeniu do zbiórki odpadów
Przegrody poprzeczne do przewozu np. węgla
Skrzynie narzędziowe montowane za kabiną pojazdu
HDS do szybkiego załadunku i rozładunku towaru na paletach
Burta dzielona

